references
92 C Z Ę Ś Ć
I
2011, s. 211-221 Kubey R., Why U.S. Media Education Lags behind the Rest of the English-Speaking World, „Television and New Media”, vol. 4, issue 4, listopad 2003, s. 351-370 Kuligowski W., Zwierzchowski W. (red.), Edukacja w świecie kultury popularnej, Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej, Bydgoszcz 2002 Kompare D., Teaching Television, or What I’ve Learned From Flow. „Flow”, vol. 2, issue 9, [online:] www.flowtv.org , [dostęp: czerwiec 2005] Lepa A., Pedagogika mass mediów, Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, Łódź 2000 Levinson P., Nowe, nowe media, przeł. M. Zawadzka, Wydawnictwo WAM, Kraków 2010 Linderman Alf., The Reception of Religious Television. Social Semeiology Applied to an Empirical Case Study, „Acta Universitatis Upsaliensis”, Uppsala 1996 Lister M., Dovey J., Giddings S., Grant I., Kelly K., New media: A Critical introduction, Routledge, London, New York 2008 Lusted D. (red.), The Media Studies Book. A Guide for Teachers, Routledge, London and New York 1991 Morley D., Family Television: Cultural Power and Domestic Leisure, Routledge, London and New York 1986 Morley D., Television, Audiences, and Cultural Studies, Routledge, London and New York 1992 Napoli P.M., Audience Evolution. New Technologies and the Transformation of Media Audiences, Columbia University Press, New York 2011 Reeves B., Nass C., Media i ludzie, przeł. H. Szczerkowska, PIW, Warszawa 2000 Rek J., Między filmowym analfabetyzmem a kompetencją. Przyczynek do antropologii filmu, [w:] Film: tekst i kontekst, A. Helman, W. Godzic (red.), Wyd. UŚl., Katowice 1982, s. 36-48 Schretter D., Media Education in the Digital Age - Digest. The International Council for Educational Media for Unesco, Brussels 2000, [online]: http://www.datanet.be/aeema , [dostęp: 2002] Sennett R., Upadek człowieka publicznego, przeł. H. Jankowska, Muza SA, Warszawa 2009