references
1 80 C Z Ę Ś Ć
III
Szubielska M., Francuz P., Zapamiętywanie treści telewizyjnych programów informacyjnych o zróżnicowanym nasyceniu emocjonalnym, [w:] Psychologiczne aspekty odbioru telewizji 2, (red.) P. Francuz, Towarzystwo Naukowe KUL, Lublin 2004, s. 219-243 Thorson E., Processing Television Commercials, [w:] Rethinking Communication, vol. 2: Paradigm Exemplars, (red.) B. Dervin, L. Grossberg, B. J. O’Keefe i E. Wartella, Sage, Newbury Park, CA 1989, s. 397-410 Wardrip-Fruin N., The New Media Reader, MIT Press, Cambridge 2003 Wetzel J.M., Quigley K.S., Morell J., Eves E. & Backs R.W., Cardiovascular Measures of Attention to Illusory and Non-Illusory Visual Stimuli, „Journal of Psychophysiology”, nr 20(4) / 2006, s. 276-285
Windisch E., Medman N., Understanding the Digital Natives,.
„Ericsson Business Review”, nr 1/2008, s. 36–39 Zillmann D., Transfer of Excitation in Emotional Behawior, [w:] Social Psychophysiology: A Sourcebook, (red.) J.T. Cacioppo i R.E. Petty, Guilford, New York 1983, s. 215-240