references
Ś W I AT, K T Ó R Y P O T R Z E B U J E E D U K A C J I M E D I A L N E J . . .
9 1
W. Godzica dla KRRiT, Warszawa 2000 Davies H., Buckingham D.D., Kelley P., In the Worst Possible Taste. Children, Television and Cultural Value, [w:] The Television Studies Reader, R.C. Allen, A. Hill (red.) Routledge, London and New York 2004, 479-493 Dyczewski L. (red.), Medialne rozdroże (miejsce i rola radiofonii i telewizji w Polsce), Interpress KUL, Warszawa 1998. Filiciak M., Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu, Katedra, Gdańsk 2013 Fiske J., Television Culture, Methuen & Co., London 1987 Gilder G., Life After Television. The Coming Transformation of Media and American Life, W.W. Norton and Co., London and New York 1994 Godzic W., Telewizja jako kultura, Wyd. Rabid, Kraków 1999 Godzic W., Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów, WAiP, Warszawa 2007 Gripsrud J., The Dynasty Years. Hollywood Television and Critical Media Studies, Routledge, London and New York 1995 Gwóźdź A. (red.), Pejzaże audiowizualne. Telewizja, wideo, komputer, Universitas, Kraków 1997 Hall S., Encoding, decoding, [w:] S. During (red.), The Cultural Studies Reader, Routledge, London and New York, s. 90-103 Hartley J., Tele-ology. Studies in Television, Routledge, London and New York 1992 Jakubowski W., Zierkiewicz E. (red.), Edukacyjne konteksty kultury popularnej, Oficyna wydawnicza „Impuls”, Kraków 2002 Jenkins H., Ford S., Green J., Spreadable Media. Creating Values and Meaning in a Networked Culture, New York University Press, New York and London 2013 Jessop R. w rozmowie z J. Żakowskim, Bajki rządzą, „Polityka”, nr 21 (2908), wydanie z dnia 22 maja 2013 Johnson S., Interface Culture: How New Technology Transforms the Way We Create and Communicate, Harper, San Francisco 1997 Kellner D., Television and the Crisis of Democracy, Westview Press, Boulder 1990 Koltaj T., The Media and the Literacies: Media Literacy, Information Literacy, Digital Literacy, „Media Culture & Society”, nr 33 (2), marzec