references
KO M P E T E N C J E C Y F R O W E G I M N A Z J A L I S T Ó W W Ś W I E T L E B A DA Ń I C I LS . . .
239
Survey. Revista Española de Investigaciones Sociologicas (141), 2013, s. 159-170 Ferrari A., DIGCOMP: A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe, Publications Office of the European Union, Luxembourg 2013 Fraillon J., Schulz W. i Ainley J., International Computer and Information Literacy Study: Assessment Framework, IEA Secretariat, Amsterdam 2013 Lau J., Kompetencje informacyjne w procesie uczenia się przez całe życie, (tłum. E. Hajdasz, M. Filas, J. Jasiewicz, R. Piotrowska, E. Rozkosz, G. Winnicki i Z. Wiorogórska), IFLA, 2011 Marciniak Z., O potrzebie reformy programowej kształcenia ogólnego, [w:] Podstawa programowa z komentarzami, tom 6. Edukacja matematyczna i techniczna w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum: matematyka, zajęcia komputerowe, informatyka, s. 7-14, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Warszawa 2009 Sroczyńska M., Rytuały religijne w życiu rodzinnym (w świetle badań młodzieży na progu dorosłości), „Pedagogika Rodziny”, 1(2), 2011, s. 171-183