references
EDUKACJA MEDIALNA – ROLA TELEWIZJI PUBLICZNEJ
4 3 1
wydaje się, że w rozważaniach nad kierunkiem rozwoju edukacji medialnej w Polsce i roli w tym procesie telewizji publicznej warto – czerpiąc z doświadczeń anglosaskich czy wspomnianych poprzednio, skandynawskich – przyjrzeć się ze szczególną uwagą nieco bliższym naszej kulturze medialnej i politycznej rozwiązaniom krajów romańskich. Jednak w ostatecznym rachunku Polska tak jak każdy kraj, podchodzić musi do zagadnień edukacji medialnej z uwzględnieniem swojej własnej specyfiki systemu edukacji i mediów.
Bibliografia
Aronson E., The Social Animal, [online:] , [dostęp: 10.02.2014], s. 62, [Aronson E., The Social Animal, Viking Press, 1972[1]] Bauman Z., To nie jest dziennik, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2012 Braun J., Kultura – media – edukacja, [w:] Edukacja poprzez kulturę – kreatywność i innowacyjność, (red.) D. Ilczuk, S. Ratajski, Polski Komitet do spraw UNESCO, Warszawa 2011 CBOS, Korzystanie z Internetu, czerwiec 2012, [online:] http://www. cbos.pl/SPISKOM.POL/2012/K_081_12.PDF Finnish Media Education Policies - Approaches in Culture and Education, Finnish Society of Media Education, [online:] http://www. filmomediepedagogik.se/admin/wp-content/uploads/2010/03/finnishmedia-education-policies.pdf , [dostęp: luty 2014] Gruchoła M., Edukacja medialna: zadaniem mediów publicznych, [w:] Media Publiczne. System Medialny w Polsce – Pytania i dezyderaty, (red.) P. Biekawski i A. Ostrowski, Wyd. „Lena”, Wrocław 2010 Howland J.S., The ‘Digital Divide’: Are We Becoming a World of Technological ‘Haves’ and ‘Have-nots?’, The Electronic Library, Vol. 16 Iss: 5 / 1998 http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/pliki/publikacje/rynektelewizyjny-w-ii-kwartale-2013.pdf Ibarra K.A., Funding and Governance of Public Service Television in Times of Crisis: the Cases of France, Spain, Germany and the United Kingdom, Universidad Complutense de Madrid, [online:]